D:
 
بچه مثبت

 سلام من امشب خیلی خوشحالم واقعلاً اشک جاری شده خفن میترسم کامپیوتر بسوزه

امشب وبلاگ قدیمی تو پرشین بلاگ رو پیداکردم داخلش بعد پنج سال مطلب نوشتم خیلی باحال مگه نه؟

همش فکر می کردم وبم حذف شده و دیگه در دسترس نیست ولی حذفش نکرده بودن تمام مطالبم بود البته نظرات وبم پاک شده بود.

بهر حال خیلی باحال بود کلی خاطره برام زنده شد خیلی حال کردم شدیداً .

 خزون بی برگ

خیلی باحالی پرشین بلاگ ماکه خیلی حال کردیم

 



نظرات شما عزیزان:

maryam
ساعت11:52---17 آبان 1390
من چشمهایـــم را بستم
و تو قایــم شدی ..
من
هنـــوز روزها را می شــمـــــــــــــــــارم!...
اما تـــو پیدا نمیشوی !
یا من بازی را بلــد نیستم !
یا تو جر زدی !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






        داغ کن - کلوب دات کام
سه شنبه 17 آبان 1390برچسب:خزون بی برگ, :: 3:20
شکوهمند

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
امکانات ويژه
  • مترجم گوگل

  • رنک پيچ در گوگل

    Free PageRank Checker
  • آمار وب سایت



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 144
تعداد نظرات : 85
تعداد آنلاین : 1