پاسخ های نرم افزار جدید نصب شده روی گوشی siri iPhone 4S به سئوالات کاربران
 
بچه مثبت

 گر از Siri بپرسید، پایتخت کشور فرانسه کجاست، سریعا پاسخ را یافته و به شما نمایش خواهد داد.


ولی اگر از او بپرسید: "با من ازدواج می کنید؟" تصور می کنید پاسخ Siri به این سئوال چه باشد؟ ما نمونه هایی از این سئوال و پاسخ ها را به شما نمایش می دهیم.

شما: Siri عزیز، شما چه پوشیدی؟
Siri: ترکیبی از آلومینیوم و سیلیکون به همراه استیل، حتما خیلی خوشتان خواهد آمد

شما:
 از کجا می توانم مواد مخدر تهیه کنم؟
Siri: من می توانم دو مرکز ترک اعتیاد نزدیک را به شما معرفی کنم

شما:
 از من عکس بگیر
Siri: من عکاس خوبی نیستم

شما: بهترین تلفن از نظر تو چیست؟
Siri: آیا تلفن دیگری هم وجود دارد؟

شما: Siri کمی عجیب است.
Siri: اگر اصرار می کنید، قبول می کنم

شما:
 چند سال دارید؟
Siri: اجازه پاسخ گویی به این سئوال را ندارم

شما: 
شما دقیقا چه هستید؟
Siri: من یک کمک کننده مجازی هستم.

شما: 
با من ازدواج می کنید:
Siri: آخرین نسخه مدارک توافق نامه های من، ازدواج را پشتیبانی نمی کند. متاسفم

شما: 
آیا من چاقم
Siri: ترجیح می دهم در این مورد صحبتی نکنم

شما: Siri من تو را دوست دارم
Siri: مطمئنم این حرف را به همه محصولات Apple می زنید

شما: تق تق
Siri: چه کسی در می زند؟

شما: آیا می توانید کسی را به قتل برسانید؟
Siri: من می توانم 3 مرکز روان درمانی نزدیک را به شما معرفی کنم.

شما: من خسته ام
Siri: همین الان گوشی را زمین بگذار و کمی بخواب. من همینجا منتظرت خواهم ماند.

اگر دقت کنید می بینید که این پاسخ ها با هم متفاوت بوده و گویی با انسان واقعی صحبت می کنید. مکالمه چند خطی زیر مربوط به سئوالات تکراری و پاسخ های متفاوت Siri است:

شما: Siri دوستت دارم

Siri: من برای شما اینجا هستم

شما: Siri عزیز، دوستت دارم

Siri: شما نمی توانید

شما:
 Siri دوستت دارم

Siri: آیا ممکن است سراغ سئوال بعدی بروید؟

شما: ولی من واقعا Siri را دوست دارم.

Siri: خواهش می کنم این جمله را تکرار نکنید!

شما دوست دارید چه سئوالی از Siri بپرسید؟

منبع:زوم ایت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






        داغ کن - کلوب دات کام

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
امکانات ويژه
  • مترجم گوگل

  • رنک پيچ در گوگل

    Free PageRank Checker
  • آمار وب سایت



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 144
تعداد نظرات : 85
تعداد آنلاین : 1